Change management- ako naplánovať a úspešne ukončiť zmenu

Cieľ kurzu:: Rozvíjať zručnosti a schopnosti manažérov riadiť zmeny, naučiť ako sa vyvarovať chybám a nedostatkom pri zavádzaní zmien, správne od komunikovať zmeny vo firme
Cieľová skupina: Strední a vrcholoví manažéri, členovia tímov riadiacich zmeny procesov, Manažéri v logistike, v nákupe, skladom hospodárstve a obchode

OBSAH:
A. Čo je zmena, klasifikácia zmien, príčiny a význam zmeny: zmena strategická, celo-firemná, čiastková, definícia zmien, prečo zmeny zlyhávajú, čo zmenu vyvoláva
B. Etapy riadenia zmien: 6 - fázový model zmien, KOTTEROV model zmien
C. Čo podporuje zavedenie zmien: základné pravidla pri zmenách, plánovanie, komunikácia, realizácia
D. Rola manažéra v procese zmeny: kľúčové schopnosti manažéra pri zmene, rozdelenie zodpovednosti počas procesu zmeny
E. Pripravenosť zamestnancov na zmeny: postoje zamestnancov, oznamovanie zmeny,
ON LINE kurz: TEAMLEADER (One-to-One)
CENA: 115,00 -eur bez DPH/ os./ Trvanie kurzu: 4 hodiny +Follow up ( konzultácie zadarmo do 30 dní od realizácie kurzu)
TERMÍN: Prosím uveďte v Rezervácií účasti
APLIKÁCIE: MS TEAMS

ON-LINE PRIPOJENIE:
Pomocou platformy Zoom. Každý účastník dostane pred kurzom prihlasovací link a krátky návod na prihlásenie.
Pre účasť na kurze je potrebné stabilné internetové pripojenie a počítač s kamerou, mikrofónom a reproduktorom (napr. laptop).
Inštrukcie na inštaláciu ZOOM :
KLASICKÝ KURZ - Osobná účasť ( 1. deň ) : CHANGE MANAGEMENT
Cena: 105.-eur bez DPH/os/2 + 0,5 hodiny
TERMÍN: podľa záujmu

KLASICKÝ KURZ ( osobná účasť):
V prípade záujmu firmy, alebo uzatvorenej skupiny je možnosť klasického
kurzu, pri dodržaní bezpečnostných zásad ( hygiena, rúška, obmedzený
počet účastníkov v závislosti od veľkosti zasadačky, individuálne občerstvenie-
jednorazové pomôcky...).
V prípade dvojdňového klasického kurzu sa využíva viac individuálnych a tímových úloh, testov, interaktívity, vrátane prezentácie pripraveného projektu.