Cieľ kurzu:: Zvládnuť nové
metódy práce Home- office, naučiť sa určovať priority
práce, riešiť projektové riadenie práce.
Cieľová skupina: Strední a vrcholoví manažéri, vedúci tímov , majitelia spoločnosti, zamestnanci
OBSAH:
A. Špecifiká Home - office: rozdiely práce v závislosti od pracovného prostredia ( home-office, práca).
B. Priority v práci: naučiť sa metódy, pomocou ktorých sa určujú priority ( ABC, Šachovnica, Eisenhower, Paret
C. Zvládať riadenie a delegovanie: aký
mám štýl vedenia, zadávanie
úloh podriadeným počas home-office , správne delegovanie, chyby
pri delegovaní, ako
povedať " NIE".
D. Eliminácia časových strát:
metódy, pomocou ktorých "eliminujeme" narušiteľov nášho času, vr.
rodinných príslušníkov, pravidla pri rozvrhu "pracovného" času.
E. Pasivná prokrastinácia:: metódy zvládania pasívnej prokrastinácie ( odkladu úloh )
F. Čriepky z projektového riadenia: : ako využiť zásady projektového riadenia počas riešenia pracovných úloh v rámci Home- office.
G. Zvládanie stresu a riešenie konfliktov: : metódy zvládania stresu, riešenie konfliktov vzhľadom na špecifika práce v prostredí Home- office.
H. Osobný rozvoj pracovníka: ako zabezpečiť rozvoj pracovníka počas Home- office.
ON-LINE PRIPOJENIE:
Pomocou
platformy Zoom. Každý účastník dostane pred kurzom
prihlasovací link a krátky návod na prihlásenie.
Pre
účasť na kurze je potrebné stabilné internetové pripojenie a počítač s kamerou,
mikrofónom a reproduktorom (napr. laptop).
Podrobnosti na našom webe:
https://lumatelsro.webnode.sk/manazment/