Efektívna komunikácia- záruka úspechu v živote
Cieľ kurzu: rozvíjať
schopnosť komunikácie
s v súkromnom a pracovnom živote, naučiť ako odhaľovať manipulatívne a
agresívne taktiky , nevytvárať ( riešiť ) problémy a konflikty svojou
komunikáciou.
Cieľová skupina: manažéri , zamestnanci, všetci čo sa chcú naučiť správne komunikovať.

OBSAH ( možnosť aplikácie obsahu na vzdelávacie potreby účastníkov):
A. Komunikačné
kanály v osobnom a telefónnom kontakte: rozdiely v osobnej a
telefónnej komunikácií, základy verbálnej, vokálnej, neverbálnej
komunikácie, ako odstrániť chyby v komunikácií (verbálna, neverbálna,
vokálna), najväčšie prehrešky pri komunikácií s okolím.
B. Presvedčivá a asertívna komunikácia: asertívne techniky v komunikácií, dešifrovanie signálov počas komunikácie, aktívne počúvanie, pozícia vs. záujem, "4 uši", NLP - presvedčovacie vzorce v komunikácií.
C. Účinná argumentácia a reakcia na protiargumenty: vybrať správne argumenty, analýza argumentov, správne prezentovanie argumentov, zvládanie námietok a protiargumentov - metódy.
D.
Prečítať typológiu protistrany a využiť ju vo svoj prospech: problémové typy ( prejavy , príklady ich vyjadrení, ako
zvládať prejavy), typ agresívny, plačka, ťarbavý, mudrlant, negatívny, pasívny,
sťažovateľ.
E. Vyriešiť konfliktné situácie počas komunikácie: zásady riešenia konfliktov v komunikácií, ako predchádzať konfliktom, dvojstupňová metóda riešenia konfliktu.
F. Reakcie na neférovú komunikáciu: ako odrážať neférové útoky zo strany protistrany.
G. Emócie, empatia v komunikácií
FORMY KURZU:
ONE-ON-ONE : (lektor+účastník), Trvanie kurzu: 3 hodiny +Follow up ( konzultácie zadarmo do 30 dní od realizácie kurzu), Termín: Prosím uveďte v Rezervácií účasti Aplikácia: MS TEAMS
PREZENČNE: (osobná účasť), Trvanie kurzu: 1- 2 dni (podľa dohody). V prípade dvojdňového prezenčného kurzu sa využíva viac individuálnych a tímových úloh, testov a interaktívity.