Ambíciou
tejto knihy je ponúknuť
naše videnie komunikačných zručností ako univerzálnu osobnú alebo pracovnú
pomôcku pre každého, kto sa chce v komunikácii zlepšovať. A priori z hľadiska
komunikácie nie univerzálnej, ale špeciálne krízovej s akcentom na konflikty.
Takže jej cieľovou skupinou sú všetci ľudia, ktorí si uvedomujú vlastnú
zodpovednosť i obrovské príležitosti a potenciál, ale i rozdiely zo zvládania
(dobro) alebo nezvládania (zlo) komunikácie.
Obsah knihy bol
zvolený tak, aby sa v nej prelínala vhodne teória a prax, súčasne zarezonoval
vtip i dôvtip, t.j. pobavenie i poučenie. Časť knihy má prehľadový charakter,
kde autor mapoval, zozbieral a komparoval aj iné odborné názory ku konfliktnej
komunikácii. Všetko s cieľom pestrosti i praktickosti, aby titul čitateľovi čo
najlepšie zachutil.
Obsah:
- 1. Komunikácia - pojem,
definícia, podstata, význam
- 2. Verbálna a neverbálna
komunikácia
- 3. Krízová komunikácia -
podstata, rozdiely, chyby
- 4. Konflikty, spory, nedorozumenia,
hádky
- 5. Konflikt v klientskom centre i
výsluch svedka
- 6. Psychológia vplyvu pri
konfliktoch
- 7. Asertivita ako dobrý sluha,
ale zlý pán
- 8. Umenie dôvodiť a kvalifikovaná
argumentácia
- 9. Informačné šumy a komunikačné
skraty - vybrané problémy
- 10. Pragmatická komunikácia -
niektoré východiská
- 11. Internetová komunikácia
- 12. Chyby v komunikácii
- 13. Komunikačné kuriozity a
zaujímavosti
- 14. Konflikty na pracovisku -
niektoré výkričníky
- 15. Komunikačná obozretnosť šéfova
i voči nemu
- 16. Testy na komunikačné zručnosti
Počet strán: 212
Rozmer: 148x220 mm
Hmotnosť: 292 g
Jazyk: slovenský
ISBN: 9788089253869
Rok vydania: 2017
Vydavateľstvo: TESFO